maandag 28 april 2008

zondag in Emmen










Dat Emmen zo'n gezellig centrum had wist ik niet.

Mijn tante woont er al jaren, maar ik ben nooit verder gekomen dan het dierenpark.

Was ik doorgelopen , had ik zeker dat gezellige centrum gezien maar het mocht niet baten.

Daar kwam gelukkig afgelopen zondag middag verandering in.

Mijn broertje moest optreden voor de locatie uitzending van Radio Moonlight en aangezien ik was blijven logeren – hij was immers jarig – mocht ik mee naar Emmen.

Lekker hangend op een terrasje voor café de zwerver, en later café de brasserie, vermaakte ik me wel met al die artiesten die de revue passeerden. Een dag die zeker voor herhaling vatbaar is. Er stopt een trein en als ik mijn tante eens lief aankijk mag ik misschien wel blijven overnachten.

Als mijn neef me dan alle kroegjes wil laten bewonderen dan komt het vast wel goed in Emmen.

Met mooi weer hangend op een terrasje is Emmen best wel een gezellig plekje.

Het parkeer tarief van een euro per uur was wat aan de dure kant, maar aangezien ik even geen auto meer heb en alles met de trein doe is dat geen enkel probleem.



Kraker.






5 opmerkingen:

Anoniem zei

belgisch biercafé!
Zou ik ook wel het bezoeken waard vinden...

;-)

Fijne dinsdag nog, Kraker!

kraker zei

@ billy:
Insgelijk billy.
Ja echt het bezoeken waard. een heel gezellige kroeg.

Jij ook een fijne dinsdag billy.

Michel zei

Hé Kraker, als je nog eens wat weet? Radio Moonlight heb ik gezien, absoluut niet mijn smaak, maar ik was er ook en moet je bijna over je tenen zijn gefietst.. Had graag een biertje met je gedronken bij
"de Tempelier", wat inderdaad een gezellig café is.. :-)

kraker zei

@michel:
En ik nog om me heen kijken , had ook graag een biertje willen drinken met jou.
Als ik nou de volgende keer even van te voren een berichtje achterlaat op je blog dat ik emmen onveilig kom maken dan drinken we een eentje, afgesproken?

Groetjes.

Kraker.

Michel zei

Deal!