maandag 21 april 2008

Maandag

KrabbelGadget.<span <span class=

E is net weg, het bezoek van heden avond.
Mijn maat belde op of het bier koud stond, nou en koud stond het.
We zaten wat te praten over kroegjes, auto's en onze kids.
Tja voor je het weet is het dan ochtend.
Ik dacht laat k maar weer eens wat van me horen.
Het is tenslotte al weer enige tijd geleden ( afgelopen dinsdag ) dat ik voor het laatst iets heb geschreven.
Nou beste mensen ik geniet van het mooie weer, ben er dan op uit.
Even lekker de boel de boel laten en niks geen verplichtingen.
Welliswaar niet zoveel beleefd de afgelopen week.
Oké mijn moeder is onder het mes geweest, carpaal tunnel syndroom zijden ze.
Iets met de zenuw in haar hand, kwee niet precies wat maar dat mag.
Ik ben tenslotte ook geen dokter.
Zo ik zal maar in mijn bed duiken, kan ik mooi nog een paar uurtjes rusten alvorens ik weer aan de slag moet.
Werk ze allemaal en tot blogs.



O.

Kraker


2 opmerkingen:

Anoniem zei

m'n collega op het werk heeft dit ook voorgehad. Is een kwestie van tijd, duurt lang voordat het volledig genezen is.
En ja....op weblog wordt het vast weer heel wat minder druk met het goede weertje

Groetjes,

Billy

kraker zei

@billy:
Ze heeft nog veel pijn , maar ze gebruikt de hend ook en dat moet ze niet doen.
kan ze straks weer onder het mes.

Tja en wat het webloggen betreft dankzij het mooie weer ben ik weg op mijn oldtimer brommer.
Toeren met de oldtimer club.
Ik heb een oude puch uit 1980 dat is leuk joh?
met van die ei doppies op ons hoofd toeren we het land door.

Kraker.