zaterdag 26 april 2008

Kattenvoer VS Madensoep

Gatver de gatver.
Wat ben ik blij dat het weer voorbij is.
Kokhalzend stonden we met z'n allen kattenvoer te verpakken.
Dat er een pallet tussen staat en waarvan het vlees in staat van ontbinding is maakt de baas niet uit.
Op het moment dat ik een doosje pak loopt het wit gelige water er al uit.
Flink verijkt met maden loopt het over de vloer. Als in een oorlog situatie vluchten we kokhalzend de kantinne in, Gatver dat dit zomaar mag !
Hallo arbowet mag dit allemaal wel?
Nee dit wil ik niet dagelijks meemaken, alleen de lucht al ulgh.
Zo voolopig heb ik een week vrij/ vakantie. Gisteren was mijn jongere broer de zanger jarig, en dat vieren we nu.
In zijn woonwagen is het dik feest,Héél gezellig allemaal.
Ik wil bij deze iedereen een fijn weekend wensen en tot blogs.

Kraker.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

jèkkes, dat kattenvoer is toch niet meer voor consumptie toch? Ook al is het voor dieren bestemd, dan nog...

Ik hoop dat je weekendje goed besteed was, Kraker?

Groetjes,

Billy

kraker zei

@billy:
Kattenvoer is puur afval, en nee afgekeurde troep wordt vernietigd. Maar het blijft rommel. Echt puur afval vlees.
Tijdens mijn toenmalige huwelijk haddden we een kat boris, en die luste alleen felix voer. Ik weet nog dat daar wat mee was en de kat begon echt te vermageren.
Het maffe beest hoefde niets anders.
Gelukkig kreeg zijn jacht instinkt de overhand en snapte het regelmatig een vogeltje of een muis, zodat het niet verhongerde.

Groet.

Kraker.

kraker zei

Oh en nog even over het weekend, dat was bere gezellig. Echt een knalfeest.
Later in de wagen van mijn broertje met z'n allen blijven slapen, wat echt lachen was met al die zuipschuiten haha :-)
Het was een heel gezellig weekend.