dinsdag 30 september 2008

Stappers van toen

Dat was echt bere gezellig afgelopen zaterdag.
Met een paar collega's naar stappers van toen.
Ik zal even uitleggen wat dat is.
Een leuke disco avond met muziek uit de 70's en 80's.
De meeste bezoekers zijn eind dertigers, begin veertigers dus gezellig met leeftijd genoten.
Ja het was erg leuk, alhoewel ik in het verleden wel eens eerder naar stappers van toen ben geweest.
Het is een paar jaartjes geleden en ik was nog getrouwd. Met een stel oude vrienden en mijn broertje zijn we toen wezen stappen en toen was het ook een hele gezellige sfeer.
Afijn , terug naar afgelopen zaterdag.
Het feest duurde tot ongeveer 1 uur maar voor de tijd was ik al weg.
Niet omdat ik er niets meer aan vond, “ integendeel” ik had afgesproken met een stel
vrienden, die me opwachtte in een andere kroeg, van waar we met z'n allen naar onze een live bandje zouden gaan.
Hmm ja ik heb me het weekend wel vermaakt.

Welles waar wat laat met bloggen ik weet het , maar ik had even niet eerder tijd
om het te schrijven.

Nou de groetjes.



kraker.

1 opmerking:

Billy zei

ik kan me dat levendig inbeelden, dat het een hele gezellige avond was...

;-))