donderdag 30 november 2006

Het zwartepieten diploma

Hoera feest voor mijn oudste dochter.

Ze heeft haar zwartepieten diploma gehaald en vol trots moest ze me dat even laten weten.

Nou geweldig H nu kan je mooi zwartepiet helpen maar niet op het dak he? Nee heitie !

Leuk om zo in de sinterklaas stemming te raken met mijn dochters die er zo vol van zitten heerlijk is dat. Na 5 december moeten ze weer een heel jaar wachten. Ok de kerstman, maar sinterklaas is het helemaal. Pepernoten, cadeaus, warme chocolademelk, speculaas, en nog veel meer lekkers. Ja Het sinterklaas gevoel is weer helemaal terug.

Voor info en het uitprinten van het pieten diploma klik hier http://www.leerkrachtig.nl/zwarte_pieten_gymles.htm

3 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Hoera, een echt pietendiploma... wat heeft H. daarvoor moeten doen?
Hier op school waren er dan een middag spelletjes, en de kinderen mochten pepernoten bakken... Geweldig vonden ze dat!

kraker zei

@anjoyme:
H moest over een omgekeerde bank lopen wat de nok van het dak voorstelde en vervolgens op een kast klimmen ( het dak) door een hoepel ( schoorsteen) op eenmap een koprol maken en meer kon ik er niet uit opmaken zo druk was ze aan het vertellen maar zodra ik meer weet schrijf ik het er onder.
O.

kraker zei

@AnJoyMe: Net zo als je schreef spelletjes in het gym lokaal wat ze erg leuk vond.
Haar sinterklaas cadeaus waren een pyjama van dora, verder een barbie met de benodigde kleding, een paar pantoffels en nog wat knutsel spulletjes.