zondag 18 mei 2008

Kleine update

Zo het weekend naderde het einde.
We gaan ons opmaken voor de nieuwe werkweek wat komen gaat.
Morgen moet ik eerst naar Utrecht.
Ik moet van de AbvaKabo naarschool. Ja een update voor kaderleden.
Nou ik moet zeggen, ik heb er wel zin in om even in de schoolbanken te klimmen.
Ja leuk, even uit het arbeid proces en met een stel collega's treinen naar Utrecht is wel gezellig.

Tja de PC is nog defect.
Ik heb van mijn drinkmaatje en kookgek A. een PC voeding weten te scoren.
Ik zal eens zien of die oude PC het straks weer doet.
IK heb een angstig vermoeden dat er meer stuk is.
Moederboard, processor, tja dan houd het op .
Ach ik heb een nieuwe nodig en na acht jaar mag dat ook wel eens.

IK hoop dat ik spoedig weer online zal zijn.

Tot blogs.


Kraker.

Geen opmerkingen: