vrijdag 9 mei 2008

Voor je het weet is het al weer Zaterdag

En zo gaat de week om voor je er erg in hebt.
De laatste dagen was het zo mooi weer dat ik even het bloggen in de ijskast had gezet, en het staat er nog in.

Maar ik heb wat geschreven, komt ie:

Hè Hallo allemaal.

Ja het is erg lang geleden dat ik weer eens wat geschreven heb.

Tja en wat zou je dan op je blog moeten pleuren:

Een stukje over de bruiloft van Frans en Mariska Bouwer?

Nee ! Want daar schenkt de rest van Nederland al aandacht aan.

Dus is het echt overbodig om hier iets over te bloggen.

Tja en stof tot bloggen heb ik nou ook niet bepaald.

Zo lig ik na werktijd een beetje te genieten van het mooie weer.

Hier net buiten de stad is een recreatie plas waar dat prima kan.

Zaterdag ga ik met de kids zwemmen in het overdekte golfslag bad, maar ik merk wat protest van m'n oudste dochter.

Zij vind het veel te warm om te zwemmen en vertoeft liever in de speeltuin.

Tja met wat koekjes en een fles limonade en een paar wegwerp bekertjes natuurlijk veel goedkoper dan het zwembad.

Pa een goed boek en de kinderen vermaken zich wel.

Op dit moment lees ik Hoe dan Jan van kees Slager en Karel Glastra van Loon.

Maar wil de jongste wel naar het zwembad, zal de oudste zich daar maar bij neer moeten leggen.

Ze kan niet altijd haar zin krijgen.

We zullen zien, en mogen we weer het een en ander beleven dit weekend dan probeer ik het weer op te schrijven en te bloggen.


Kraker.





4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat je ook gaat doen... ik wens je er veel plezier bij!
liefs Pamitsha

Anoniem zei

Aukje
verwijder
Aukje (20)
vandaag, 20:29
ja je moet alle twee kinderen maar proberen wat te laten vermaken als het in het zwembad is of in de speeltuin en het is te warm om daar druk om te maken als ze maar plezier hebben daar gaat het tenmenste om toch?

aukje

kraker zei

@Aukje:
Zo is het aukje ,maar ze hebben zich perfect vermaakt en ondergetekende ook.
Ben best wel moe van deze dag.
Straks lekker slapen.

He drinkmaat en mede kookgek, ik zie je zondag.

Groetjes.


Kraker.

kraker zei

@pamitsha:
Het is het zwembad geworden.
De oudste kreeg nu ook zin om te zwemmen.
Prachtig toch?

Liefs.

Kraker.