zondag 11 mei 2008

PLONS !

Zo dat was me het dagje wel .
We zijn toch maar naar het zwembad gegaan.
De oudste kwam vanmorgen ( zaterdag) vertellen dat ze wel naar het zwembad wilde.
Aangezien we gisteren ( vrijdag) nadat moeder ze gebracht heeft even naar de speeltuin voor de flat zijn geweest, had ze meer behoefte om te zwemmen.
In het zwembad was het gezellig druk, oppassen dus met die knapen.
Mijn exgenote kwam me vrijdag vertellen dat ze het golfslagbad wel eng vonden en dat het verstandig was om het even in de gaten te houden.
Ze hebben nog geen diploma, de oudste zit op zwemles.
Ik wist dat dit een leugentje om bestwil was want ze vinden het golfslagbad geweldig.
Nou ja en dan is het zomaar 5 uur en tijd om op te pakken.
Eenmaal thuis wilden de kids verschillende dingen . Frietjes met een frikandel voor de oudste,
pannenkoeken voor de jongste. Ik wist het, had voor de tijd wat van die kant en klare Aldi pannenkoeken ingeslagen dus die kwamen nu goed van pas.
Vervolgens begint het gezeur om het toetje met slagroom wat eenmaal bereid niet eens wordt opgegeten, erg zonde.
Nou mensen, ik duik er ook maar in geloof ik. Het is nu 00:32 in de vroege zondag ochtend.

Fijne gezegende pinksterdagen en tot blogs.

Kraker.

Geen opmerkingen: