woensdag 24 januari 2007

Even mijn gal spugen hoor?


Heb ik een zeldzame schoen maat ?, Nee maat 43 lijkt me heel normaal.

Heb ik het dan niet goed aangegeven ?, Nee hoor ik heb het heel duidelijk gezegd.

Misschien werken ze niet zo hard die werkbegeleiders, dat zou wel kunnen kloppen.

Voor de feestdagen heb ik keurig netjes gevraagd om nieuwe veiligheid schoenen, ze zijn eigenlijk verplicht voor iedereen, maar ze gunnen alleen die mensen veiligheidschoenen die met palletwagens of pompkarren werken terwijl ik vindt dat iedereen die in de buurt werkt van pallets, heftruck, of pompkarretjes, dan wel zwaar materiaal veiligheidsschoenen moet dragen. Ons bedrijf denk daar dus echt heel anders over, ze denken en meten daar met een andere maat en op een ander niveau dan de gemiddelde intellectueel. Mijn schoenen zijn nu echt versleten en op sokken lijkt me gevaarlijk. Ik heb ze nog steeds niet. Ze moeten zeker nog gemaakt worden.

Tjonge wat een tempo. Als ze dat thuis ook doen komt het huishouden nooit meer af. Zal wel een flinke rommel bij hen thuis zijn.

Dit gal moest ik even kwijt.

Spuug spuug.


3 opmerkingen:

Michel zei

Daar is ARBO-wetgeving voor..Zoek t maar eens op..of hebben jullie een OR?

kraker zei

De arbo-wetgeving en de OR?
Ik kan het aankaarten bij de OR maar die worden ook in toom gehouden door de directie. IK had me al verkiesbaar gesteld maar helaas niks geworden ik durf mijn mond wel open te doen. Ik zou de arbo dienst kunnen bellen of dit voor kunnen dragen aan de BLG van AbvaKabo.
BLG = bedrijfs leden groep.

Michel zei

Dan maar de bond bellen idd..succes!