zaterdag 27 januari 2007

Opel Astra


Vrijdag avond !

(la la la tu tu tu la la( nokia tune) de telefoon gaat. Hallo met S, of O. er is ?, ja die is er ik geef hem aan je. Hoi met mij hoe ist ? Wat sta je met pech in Zuidlaren ? En je opel astra doet het niet meer ? , das vet balen . Ehm of ik naar je toe kan komen? Ben je niet lid van de anwb ? kl......z.k dat is niet zo slim als je een hoop kilometers maakt. Maar ik strijk me over mijn hart en ga op weg naar Zuidlaren. Eerst maar even wat spullen opgehaald want ik heb afgesproken dat ik zijn auto naar zijn huis sleep en dan ook maar gelijk bij hem overnacht. Tja kunnen we zaterdag de auto onder handen nemen, maar nu eerst spullen halen en door naar Zuidlaren. Eenmaal aangekomen tref ik een door de kou verkleumde bestuurder aan en snel maak ik de sleepkabel vast, waarna ik rustig de auto in beweging zet in met een rustig tempo richting zijn woning sukkel. Na dat zijn vriendin een paar gehaktballen op tafel had gezet, en wij allen onder het genot van een pilsje of wijntje na zaten te kletsen vond ik het na een tijdje wel genoeg en ben ik gaan slapen. De volgende dag vandaag zaterdag hebben we geprobeerd om de auto tot leven te brengen. Helaas niks geworden dus dan de auto maar naar de dealer gesleept waarna hij een vervangende auto kon krijgen zodat zijn werk er niet onder kon lijden. Nadat we zaterdagavond nog een lekker mihoen maaltijd naar binnen hebben gewerkt ben ik maar weer eens richting Friesland vertrokken. Nu nog even na zitten met een pilsje en dan zo maar op bed. Morgen uitslapen en dan zien we wel weer.

Groeten.


2 opmerkingen:

Michel zei

Ik ga ook eens iemand afslepen..gehaktballen en mihoen..jammie..en je hoeft er je handen niet eens voor vuil te maken ;-)

kraker zei

Hoi michel. Ehm tja het was wel een goede maat van me hoor?, anders zou ik ook wel gek zijn om helemaal naar Zuidlaren af te reizen.