vrijdag 5 januari 2007

Vrijdag


Vrijdag de dag dat alles langzaam gaat,

dat de tijd kruipt,

dat een uur 5 kwartier duurt.

Het is weer vrijdag de dag dat bijna het hele bedrijf is gesloten op een paar na.

En ja bij die paar zit ik ook. De meesten onder ons werken op basis van een 32 uren contract. Ik heb een 36 uren contract en werk 40. De 4 uren op de vrijdag middag worden dan gecompenseerd tot ADV verlof uren. Ik ben er niet blij mee die verlof uren en had het liever bij mijn salaris willen hebben . Het heeft 2 nadelen; “1 Je kan er niks mee kopen; zeg maar eens tegen de bakker van doe mij een brood dan geef ik je een snipperdag? Hij zal je vierkant uitlachen.” En 2 al die verlof uren moet ik ook weer opnemen en dan zit ik me weer thuis te vervelen. Kon het maar anders.

Goed de vrijdag dus, Gelukkig is de werkdag weer om, zit ik nu thuis en ga zo eten.

Ik wens u dan ook een heel fijn weekend en beleef ik weer eens wat dan laat ik het u graag weten.

Tot blogs.



Geen opmerkingen: