vrijdag 12 januari 2007

Op stap

Zo dat heeft gesmaakt zeg? hmm heerlijk die nassi met foe yong hai en saté.
Nu ik dit blogje maak zit ik nog na te genieten van al dat lekkers.
Oh ja mijn verhaal voor vandaag haha weer een heel avontuur. Het begon vanmorgen om 9 uur toen ik in het plaatsje W bij moeke aankwam. We hadden afgesproken om vandaag eens in drenthe langs verschilende kringloop winkels te gaan, Ik kreeg de oude opel combo mee dus lekker goedkoop diesel rijden. Zo gezegd zo gedaan, en dus vertrokken we na 3 baken stevige koffie richting drenthe. Als eerste reden we naar Assen en eenmaal daar zagen we onze ogen uit, wat een ruime winkel en wat een hoop spullen Moeke wilde weer een leuk vestje scoren wat ook lukte en ik zat te sneupen tussen de tegeltjes en de schilderijen. Helaas voor mij was er niet veel tot dat mijn oog viel op een oude pruttelpot. Mijn oma maakte wel eens pruttelkoffie en ik vond het altijd zo gezellig als de koffie pruttelde en je dat kon zien in het glaasje boven op het deksel van de koffiepot. Nee te vies om aan te pakken dus maar weer terug gezet. Van de kringloop winkel reden we langs de mac voor een stevige calorie rijke vette hap, waarna we richting Ter Apel reden voor de volgende stop. Ik scoorde een elektrische muggen lamp voor de komende zomer(altijd handig) voor maar een euro en vijftig cent, en een modern CD rek waar wel 100 tot 200 CD's in kunnen voor maar 1 euro, dus voor twee euro vijftig weer een hoop lol. Nu zouden we nog naar stadskanaal maar het was al weer vier uur dus te laat. De winkel was al gesloten, Nou dan maar naar gasselte waar we heerlijk hebben gegeten en waar ik nu op dit moment dit blog aan het schrijven ben. Zo klaar, nu nog even gezellig koffie drinken en dan samen weer richting friesland. Een heel fijn weekend gewenst en tot blogs.
O.

2 opmerkingen:

Michel zei

Ik heb op jou en Moeke zitten wachten met de snert bij "Het Goed" in Emmen..waar bleven jullie?

kraker zei

Oh wat zonde Michel, als ik dat geweten had?
Ben namelijk dol op snert nou ja de volgende keer komen we langs hoor?