dinsdag 9 januari 2007

Gewoon even helemaal niets te bloggen

Tja je hebt van die momenten dat je even niets weet te schrijven (bloggen).

Dat heb je wel eens. Ik werk in een fabriek waardoor ik overdag niet op de straat te vinden ben en dus ook niet meer die dingen mee maak die ik vroeger in de bouw en bij KPN wel had. Daar zag ik elke dag wel wat waardoor er genoeg stof was om er over te schrijven. Nu ik binnen werk en de hele dag achter een machine sta of een ploeg aan het bevoorraden ben zit ik niet zo meer boven op het nieuw en beleef ik niet ze heel veel. Na het werk tuf je dan naar huis . Ok ik kan het stuk ook wel fietsen maar met dit weer ben ik een beetje van ik neem de auto wel .Toen ik vanmiddag thuis kwam gelijk de schuur in gedoken om mijn motorblok onder mijn bromfiets vandaan te halen want ik wil hem gaan reviseren wat inhoud dat je de oude lagers in het motorblok gaat vervangen . Het was wel eens tijd want het brommertje was ook al weer 20 jaartjes oud of meer en hij is me vorig jaar al een vast gelopen. Shit geen petroleum meer om de boel te ontvetten dus morgen eerst maar petroleum halen en dan maar weer verder gaan. Oh ja ook nog de douche en het toilet schoon gemaakt zo alles weer lekker fris eten op lekker relaxen vanavond. Misschien ga ik nog even Naar de overkant voetbal training kijken bij de zondag amateurs.

He! stiekem toch weer een hele waslijst op papier staan hahaha. Tja lijkt wel een blog hihihi.

Zo zie je maar weer gewoon die letters in kloppen op je toetsen bord er komt dan vanzelf wel weer een stukje te staan .

Tot blogs.

Kraker.


2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Soms is er ook even helemaal niets om over te bloggen. En soms komt er zomaar een hele blog uit je vingers over een heel simpel dingetje... en soms wil je een heel verhaal vertellen maar lukt het gewoon niet.
Het loopt nu eenmaal vaak anders dan je verwacht...

kraker zei

Ja daar heb je gelijk in A.
Misschien heb jij en de andere bloggers dat ook wel eens , ja vast wel. zelfs scrijvers zullen daar wel eens last van hebben.
Bedankt voor je reactie en keep on bloggin.