donderdag 11 januari 2007

Naar de tatooshop

Wel een oude foto van vorig jaar maar zo ziet het er uit alleen is het nu iets mooier afgewerkt


Je hebt er van die mensen bij, die zich laten pijnigen en er dan ook nog voor betalen.
Nee ik houd het netjes want wat ik bedoel te zeggen is, dat er dagelijks mensen zijn die zijn laten piercen of tatoeëren en daarvoor geld betalen. Dat kunnen behoorlijke bedragen zijn. Het laten doorboren van een lichaamsdeel om er vervolgens een knopje of ringetje doorheen te halen is voor sommige mensen een ware kick. Weer anderen laten zich tatoeëren en vinden dat weer mooi.
Ikzelf ben ook voorzien van diverse tatoeages en vanmiddag was ik weer eens bij de tatooshop Zeg maar het laatste kleine beetje af te maken omdat het nog niet helemaal klaar was. AU AU AU dat doet best wel pijn,en waarom ben ik dan zo stom om me te laten pijnigen en me vol te laten zetten met van die plaatjes. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een ware kunst vind om zo opgetekend te zijn met verschillende stijlen in de tatoo art. Mensen reageren wel eens van wat voor een figuur zou het zijn. Nou dames en heren ik ben een vrolijke vogel die geen vlieg kwaad doet , net als die andere getatoeëerde mensen die er zo bij lopen omdat ze dat mooi vinden. Meestal zit er geen kwaad bloed in die mensen en zijn het jongens of meiden zoals jij en ik. Maar even terug naar vanmiddag.
Mijn beide armen zijn weer flink onder handen genomen en branden behoorlijk. Ik ben benieuwd naar het resultaat nu het bijna klaar is. Maar het doet best wel pijn en je moet dan wel gek zijn om je te laten pijnigen met naalden. Tja zo'n gek iemand ben ik hahaha. Ik zeg er wel even bij dat er nu even niks meer bij komt en dat ik het zo wel genoeg vind. Armen en rug zijn getatoeëerd, de rest niet en dat wil ik graag zo houden dan is het nog mooi in verhouding met elkaar.

2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

maak je - als het zover is - ook weer een foto? ben wel nieuwsgierig, hoor!

kraker zei

Komt in orde A dat zal ik doen.