woensdag 1 augustus 2007

Nog maals de kids nu met foto




Heb ik net een kort verslag gemaakt bam het weekend met de kinderen, plaats ik de foto's er niet bij die ik gemaakt had.

Nee niet zozeer omdat ik er een reden voor had hoor, ik had simpelweg de foto's nog niet.

Hoe dat kan?, Nou dat zit zo.

Ik was met ze in wommels bij mijn pleeg moeke, de kinderen mee.

Ze hebben de hele middag gespeelt met M en samen met lakens en dekens hutten gebouwd, erg leuk.

Dus we hebben twee maal en M en een maal een H die dag. De kids heb ik met de camera van memke gefotografeerd, zie daar het probleempje. Ik had ze nog niet ge mailt naar mijn eigen mailadres waardoor deze foto's niet geplaatst konden worden.

Maar nu heb ik ze en zet ik ze er als nog bij.

Kijk eens wat een lol de dames hebben?.

Leuk he?, geweldig.


Groet.


Kraker.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die dames hebben zich prima vermaakt zo te zien! Heerlijk!!

kraker zei

@pamitsha:
Ja ze hebben zich kostelijk vermaakt. Eenmaal thuis zijden ze dat ze er weer een vriendinnetje bij hebben.
Nou harstikke leuk toch?