dinsdag 28 augustus 2007

Haar eerste zwemles


Dochter H zal haar eerste les gaan krijgen in het boven water houden van hoofd kin en de rest. ook zal men proberen haar enige stuwkracht aan te leren , zodat ze vooruit kan .
Jawel ze gaat werkelijk er serieus tegen aan om haar zwemdiploma te halen.
Ik hoop dat ze het erg leuk gaat vinden.
Zwemmen doen we al met z'n drietjes Dochter H ,M en ondergetekende, en dat vinden ze erg leuk. ook heb ik geprobeerd ze de zwemslag aan te leren zodat ze nu welliswaar met zwembandjes om naar de overkant zwemt en weer terug.
Ze zwemd dan de breedte van het bad heen en terug.
Dit gaat prima.
Ik denk dat dat zwemdiploma wel gaat lukken.

H zet hem op meid, je kunt het !

Je pappa.

6 opmerkingen:

Michel zei

Tegenwoordig gaan ze gelukkig wat pedagogischer om met zwemleerlingen, dat was in mijn "jonge jaren" anders..
Het lukt H. vast wel, die zwemt papa nog voorbij :-)

Anoniem zei

Zwemles... zelf heb ik nare herinneringen aan "de haak". Gelukkig gebruiken ze die tegenwoordig niet meer en is de zwemles een stuk leuker geworden. Gaat vast helemaal goed komen :-)

groetjes Pamitsha

Anoniem zei

succes met dochterlief, kraker!!!

kraker zei

@pamitsha: Helaas ze gebruiken de haak nog wel hoor?
Maar die is in vergelijking tot vroeger een stuk vriendelijker geworden.
Ze vondt het erg makkelijk allemaal zij ze haha :-)
Ja ja haar eerste les, makkelijk, ze komt er wel op terug als het nivo omhoog gaat en het ineens niet meer zo gemakkelijk voor haar is.
In ieder geval vondt ze het erg leuk.

kraker zei

@michel:
Ja dat is een wereld van verschil in vergelijking tot onze tijd.
Ik kan me de monotome toon van de badmeester nog herinderen. Het leek wel een robot.
Jongens en meisjes het is tijd, douchen en aankleden.
Gelukkig heb ik er gaan nare herinderingen aan over gehouden :-P

kraker zei

@billy:
Dank je wel billy.
Ze vondt het erg leuk.
Ze vertelde vol trots dat ze met mij al was wezen zwemmen tot aan de overkant.
Nou zij de badmeester, laat maar eens zien.
Het was heel goed zijden ze.
Ik denk dat ze de stof snel op pakt en vrij vlot haar diploma heefd.