zaterdag 18 augustus 2007



Vandaag 18 augustus 2007 is het negen en dertig jaar geleden dat ik om zeven minuten over zeven avonds geboren ben.
Ik kon nog even snel dit blog op het net uppen voor mijn vrienden mijn bier komen opzuipen.
Beste mensen ik ga er lekker van genieten.
Eerst mijn kinderen van limonade met gebak voorzien en dan kaas, worst, en andere hapjes klaar maken.


Is ie mooi of niet?
Helemaal voor mij en speciaal gemaakt door mijn oudste dochter.
Ik vindt hem prachtig. Van mijn jongste dochter kreeg ik ik een leuke tekening dus mijn dag kan niet meer stuk.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hieperdepiep...... hoeraaaaa!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

kraker zei

@pamitsha:
Dank je wel.
Volgend jaar nog groter feest want dan begint het leven zeggen ze !

Anoniem zei

al ben ik wat laat, sorry hiervoor, wens ik jou van harte geluk met je verjaardag, kraker!
Heb je goed gevierd?

Fijne maandag nog,

Billy

kraker zei

@billy:
Bedant billy.
Ikheb er een stevige pint op gedronken.
Ja het was wel tof, leuk feest gehad.

Bedankt voor je reactie.

AnJoyMe zei

Hé, nog van harte gefeliciteerd! (Beter laat dan nooit, zeg ik altijd maar... )

Michel zei

Spuit 11 .. ik ben erg laat maar ik was op vakantie zoals je weet.
Gefelicteerd man! Wat een jonkie
:-) Hoop dat je genoeg bier had en ook een leuke avond!

kraker zei

He, zie nu pas dat er nog meer reacties waren.
Sorry dat ik niet eerder reageerde hoor?

Beste Anjoyme en michelL:
Dank voor de reactie en jawel hoor er was bier genoeg :-P
Nu op naar de 40, dan begint het leven zeggen ze.