donderdag 16 augustus 2007

Weblog donderdag 16 augustus 2007


Om half acht vanmorgen ben ik begonnen met m'n werk. na een bakkie slobber en een kortwerkbespreking van de planner ging ik op pad. Mijn PDA was weer tot aan het uiterste van zijn geheugen ge vult met adressen van klanten.
Tegen half elf was ik in de buurt van mijn vorige werkgever en besloot mijn collega's waar ik een paar weken terug nog mee werkte te bezoeken. Niet iedereen was aanwezig, het is tenslotte nog komkommertijd waardoor de vakanties nog niet helemaal voorbij zijn voor iedereen.Ik keek eens rustig in de rondte en ontdekte dat de werkzaamheden bestonden uit het verpakken van aƫrosol met deodorant. Een oude bekende kwam op me aflopen. Zijn taak, het aan en afvoeren van materiaal. tevens had hij de eindverantwoording over het productie proces. Honderden zelfs misschien wel duizenden spuitbussen gaan aan me voorbij, op weg naar een nieuwe eigenaar om zijn of haar lichaamgeur wat te verdoezelen en het wat aangenamer te laten ruiken. Maar dat mag de pret niet drukken en voor ik het in de gaten heb krijg ik een beetje opgespoten voor de gein. Het resultaat mag er wezen. Ik ruik heerlijk naar Yoghurt Fresh, met een vleugje vanille. Ehm eh nee ik heb er nou niet bepaald het FA gevoel van gekregen. Ook mijn oude collega heeft het spul op zich gespoten. Het resultaat is een paar klagende collega's van hem die hem dringend vragen om voortaan een ander geurtje op te doen. Lachend zegt hij, geen probleem.
Morgen draaien we toch een andere serie.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

FA Yoghurt Fresh???
Nooit gezien of geroken.
Maar ik kan me voorstellen dat er slechtere geuren zijn om in de gevoelige neusvleugels opgenomen te worden...

Fijn weekend, Kraker!

Billy

kraker zei

@billy:
Jij ook een heel fijn weekend toegewenst.
Yoghurt fresh vanille is een product uit de nieuwe lijn van die firma.
Het ruikt wat naat toilet spray.
Zeg maar de Wc eend onder de fa's.