zaterdag 19 juli 2008

Dagje veenpark



Het bezoek aan het Veenpark in BargerCompascum was een leuke happening.
Je kon er met een treintje een rondrit maken door het park, en nog toegankelijk voor rolstoelers ook !.

Het minispoor boemeltje

De smederij, de bakkerij en de oude molen, allemaal in oude stijl en perfecte staat.
Het oude schooltje riep wat herinneringen bij me op uit de tijd dat ik 5 jaar in Drenthe woonde.
Het schooltje zag er bijna net zo uit als vroeger in Smilde toen ik nog 8 jaar was.
S had snel nog een paar koeken gekocht in de bakkerij want dinsdag middag zouden we bezoek krijgen van A zijn ouders uit Hoogeveen.
Na afloop hebben we lekker gegeten in het Schnitzel restaurant Tirol aan de weerdigerweg in Emmen.
Echt heel gezellig.
We danken dan ook chantal en haar man voor deze gezellige avond.
Tot zover het verslag van dag 2 van onze vakantie.
Kraker.


A en Sj









Kamaratski A , Kamaratski S





Ons Vrouwelijk gezelschap.


Plagge hutje




Lekker eten in Tirol Schnitzel Restaurant


Donders dit smaakte ons maar al te best !

2 opmerkingen:

Billy zei

wat kan een vakantie met vrienden toch gezellig zijn, niet?

Groetjes,

Billy

kraker zei

@billy:
Ja dat is heel gezellig billy.

En ik heb weer diverse biertjes geproeft in het zelfde belgisch biercafe als waar ik al eens eerder een verslag van had gemaakt.
Je raakt er niet uitgekeken zo veel keuze.



kraker.