dinsdag 29 juli 2008

Dinsdag

Zo De meesten zijn “of op vakantie, of net terug van vakantie” .

Ik ben wat een vreemde eend in de bijt dit jaar. Een week vakantie dan een week werken om vervolgens weer een week vakantie te nemen.

De reden is natuurlijk mijn nieuwe Job, hierdoor kan ik niet zomaar drie tot vier weken achter elkaar vrij nemen. Dat hoeft voor mij ook niet hoor?, de kinderen gaan over 2 weken toch weer naar school en dan neem ik wel een week op in de herfst vakantie. Leuk om dan samen met de kids tevens ook een week vrij te hebben. Zo krijg ik mooi mijn dagen op.

Een aantal foto's van onze vakantie heeft u kunnen bewonderen, en de rest houden we lekker voor ons zelf. Ik ga er de komende dagen nog even lekker op uit.

Morgen nog een dag werken en dan vakantie . Maandag 11 augustus weer naar het baasie toe !

Aankomende donderdag 31 Juli eerst een groot feest. Mijn grootouders zijn dan namelijk 60 jaar getrouwd, en dat is een bloemetje en een feestje waard dachten we als kinderen klein en achter klein kinderen. I zal zien of er een paar leuke foto's gemaakt kunnen worden, zodat ik ze kan plaatsen.

In ieder geval tot blogs.


Kraker.



3 opmerkingen:

Billy zei

wij gaan er donderdag voor een weekje vantussen, Kraker...
Tot volgende week!

kraker zei

@billy:
Tot volgende week.
Geniet er maar lekker van

Anoniem zei

Nou, hier nog zo'n vreemde eend...
Nog 1 week werken en dan heb ik 2 weken vakantie, dan anderhalve week werken en dan heb ik weer een week vakantie....

Veel plezier vandaag en gefeliciteerd met het 60 jarig huwelijk van je grootouders!