vrijdag 18 juli 2008

Vakantie

Hallo allemaal.
Het was vakantie tijd .
Weerdingen Drenthe, nabij Emmen, daar zaten we de afgelopen week.
Begin dit jaar hadden we afgesproken om met vier man op vakantie te gaan.
Met gabber A waar ik al 23 jaar vaste kameraad mee en nog een stel vrienden hebben we in januari, februari maart het Internet afgeluisd naar een geschikte vakantie woning die ook nog volledig is aangepast aan de wensen van A. Onze keus is toen op de Peperhof in weerdingen gevallen. Wat een mooie woonboerderij en volledig aangepast, A was van alle gemakken voorzien zodat hij zich totaal geen zorgen hoefde te maken, en ontspannen kon genieten van zijn welverdiende vakantie, en ook die van ons . De afgelopen week hebben we Emmen en omgeving weer onveilig gemaakt, het Belgisch bier café bezocht voor de 2e keer en ons te barsten gegeten in het Tirol schnitzel restaurant.
De foto's die gemaakt zijn zal ik wat gaan verspreiden over meerdere blogs zodat het een leuke soap gaat worden.
Hier alvast wat plaatjes van het huisje.










Ons vakantie Huisje
Mooie aangepaste Badkamer
De woonkamer van het huisje
Hondsrug met uitzicht op Kalkar Wunderland en Meppen
Tja, je leeft maar een keer nietwaar?

2 opmerkingen:

Michel zei

Dan was je weer dicht in de buurt..en weer niet ff een seintje ? Ik lust ook graag Belgisch bier ;-)

kraker zei

@michel:
Ik moet je email adress eens hebben, dan gaat dat goedkomen.
In het eerste weekend van augustus wil ik nog een keer naar Emmen. Kan ik dan mailen en drinken we een pint.

Oscar.