maandag 7 juli 2008

Zonder Beter Bed een Beter Bed




















Zoals jullie weten heb ik een tijdje geleden ( nou ja tijdje ) een blog gemaakt over de bedden van H en M . Ook kon je het verhaal lezen over de Wehkamp met hun conclusies dat ik volgens hun mevrouw ben en niet mijnheer.
Tot voor kort.

Geachte klant ( jippie ! ) daar begonnen ze mee.
Babbel babbel babbel etc etc.
Vriendelijke groet Wehkamp

En ja hoor hij staat er , maar niet van Wehkamp.
Nee die was uitverkocht .
Maar dat mocht de pret niet drukken ik heb er eentje in hier in de stad kunnen bemachtigen voor maar 89 pleuries. Ziet er degelijk uit en voor 100 pleuries extra er ook nog 2 matrassen bij.
Totale kosten 189 pleuries.
Stapelbed en 2 matrassen.
Laat die meiden nu maar komen.


Kraker.

3 opmerkingen:

Billy zei

ziet er wel degelijk uit, Kraker

Die meiden zullen nu wel nog zo graag op bezoek komen... ;-)

Groetjes,

Billy

kraker zei

Het is een mooi bed billy, alhoewel ik er niet op durf te slapen, altans boven dan he?
Op het onderste bed durf ik dat wel maar ik ben gewoon bang dat ik er door ga met mijn kilo's hahaha :-P
Ik mag toegeven dat mijn bourgondische leefstijl zijn vruchten heeft afgeworpen. 120 kilo schoon aan de haak.
Maar eh sstttt niets zeggen hoor?
hahahahaha
groet


kraker.

Michel zei

Dolle pret in het stapelbed..ik sliep ook altijd boven,zo kon ik mijn kleine broertje (dat nu niet zo klein meer is) makkelijker bereiken met kussens en dergelijke :-)