dinsdag 8 juli 2008

Veel succes !

Zo het is alweer dinsdag avond, dag 2 van de 5 daagse werkweek is ten einde.
Volgende week heb ik vakantie en daarom draait er op dit moment een collega mee, om gedurende de week als ik en mijn collega vakantie hebben het tijdelijk van ons over te nemen.
In het begin leek het voor persoon in kwestie een makkie, maar dat werd vandaag toch iets anders .
Ik moet zeggen dat het makkelijker lijkt dan het is, het netjes ingieten van printjes besturing elektronica, conform de eisen van de klant, zonder er een knoeiboel van te maken en zonder dat er te veel afkeur is wat natuurlijk erg veel geld kost. Het was wel even stressen voor de vervanger. Ik doe dit werk ook nog maar een aantal weken en in het begin had ik het ook best wel moeilijk om het allemaal netjes en correct te doen. Nu ik een beetje de slag te pakken krijg, kan ik me deze stress wel indenken.
Ik wil dan ook mijn vervanger veel succes toe wensen gedurende de week dat we er niet zijn.
Kraker.

1 opmerking:

Billy zei

ik vind het heel mooi zo, Kraker!
Veel gezelliger...

Nu nog wat lezers erbij!

;-))

Groetjes,

Billy