woensdag 18 april 2007

Bleeghhh ziek zwak en misselijk

Zo is de rugpijn over, zo lig ik over de rand van het toillet. Verdere details zal ik jullie besparen.
Zondag na dat ik terug op het station was even een frietje genomen, immers ik heb de kids weer terug gebracht en had wel trek gekregen, zondagavond nog gezellig bij maat E geweest en zijn vriendin B. Of ik ook nog zin had in nassi want ze hadden even snel wat gehaalt. Ja dat lus ik wel was mijn antwoord, bleeeghh of het nu van de frietsaus of van de nassi komt, ik voel me zooo beroerd, oh man nee niet best. Schiet niet op zo om weer aan het werk te gaan, nu ik er bijna een week uitlig ga ik me hier thuis eigenlijk ook wel wat vervelen. Tevens ben ik door mijn levensmiddelen heen straks dus er moeten boodschappen worden gehaald. HELP Arme aleenstaande man komt bijna om van de honger, wie geeft me brood. nee zo erg is het gelukkig nog niet hoor? Komt er ook niet van, voor de tijd heb ik de stoute schoenen al aangetrokken om hoe ziek ik ook ben, langs de suppermarkt te gaan voor mijn boodschappen. Bleeegh.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja waar je mou ziek van bent geworden dat weet ik ook niet. Maar ik wens je van harte beterschap!

kraker zei

@pamitsha:
Dank je.
Ik probeer een poging te wagen om donderdag weer aan de slag te gaan.