woensdag 4 april 2007

Pindakaas

PINDAKAAS


Wie is er niet groot mee geworden. Volgens de reclame heeft bijna elke burger het product wel eens geproefd. De een op de boterham, de ander tijdens een gerecht als zijnde bij de nassi of bami als saté saus. Ik zelf gebruik het zowel op de boterham als in diverse gerechten. Op de boterham at ik het als Peanut Jelly – Pindakaas met Jam - erg he? Tja helaas vindt ik het wel lekker. In de gerechten gebruik ik het vaak in combinatie met kokosmelk en oosterse kruiden tijdens het bereiden van een Thais gerecht of kip tandori. Ook maak ik er saté saus van. Zo zie je maar, pindakaas is overal goed voor. Mijn dochter is dol op, en eet het vaak op brood. Veel boterhammen gaan dan in haar buikje, Maar ik vindt het belangrijk als ze goed eten. Oke overal waar “te” voor staat is niet goed, maar daar passen we wel goed voor op. Behalve voor “te”veel bloggen. Want dat is leuk om te doen, en leverd voor jullie weer een aardige anekdote op.


Geen opmerkingen: