zaterdag 7 april 2007

Goede vrijdag.

Goede vrijdag.


Voor de een een collectieve snipperdag, voor de ander een gewone werkdag. Een dag vol bezinning.

We zijn thuis christelijk opgevoed, - alhoewel ik daar verrot weinig aan doe tegenwoordig-, is goede vrijdag meer dan alleen maar een dag vrij. Over de betekenis er van ga ik niet schrijven, daar laat ik een ieder vrij in. Wat zal ik dit weekend eens gaan doen. In ieder geval lekker eten en drinken. Ik heb een lekker gemakkelijk recept voor pasta, dat ik dit weekend ga berijden. Hmm Eens kijken, wat heb ik nodig. Knoflook is er nog wel en ui heb ik ook nog, hoef ik dat niet te kopen in de buurt super. Gorgonzola - Mascarpone Dat klinkt niet alleen lekker maar is het ook, ehm ja dat moet nog gekocht worden, en witte wijn heb ik ook niet meer. Witte wijn als drank bij de maaltijd en om de saus mee in te koken. Zo sla je 2 vliegen in een klap. Oei bijna vergeten penne, ja dat lijkt me het belangrijkste van alles.(((( IDEE )))) Ik zal kookgek A eens bellen of ze ook zin heeft in een lekkere maaltijd. Kunnen we het misschien samen berijden en eten, en het is natuurlijk nog gezelliger ook.


Prettige en gezegende paasdagen.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, hier geen collectieve snatv of snipperdag, gewoon werken dus.
Dus vrijdagmorgen om half 7 thuis uit de nachtdienst, slapen, boodschappen halen, eten en weer richting werk voor de laatste nachtdienst van deze week. En er dan dus pas op het werk achterkomen dat het Goede Vrijdag is.... tja het is niet anders, volgend jaar hopenlijk beter.
Prettige Paasdagen!
groet Pamitsha

kraker zei

Dank je pamitsha.
Ik wens jou ook hele fijne paasdagen.