dinsdag 10 april 2007

Vandaag is rood de kleur van ........


20 KR staat er in koeieletters op het display.

20Kr 20 kronen, tja wat zal het zijn.

De hele dag maak ik van deze displays, mijn handen zijn er vuur rood over zo geeft de verf af.

Het is me in het begin van de dag nog niet duidelijk waar het voor dient en wat voor een producten er in worden verpakt. Eerst maar eens zorgen dat er een flinke voorraad van deze displays beschikbaar komen. Eens even kijken wat gebeurt er hier nog meer, Andere collega's zijn artikelen aan het bestickeren met 20 kr, ik zal een poolshoogte gaan nemen dan weet ik ook wat er in die displays komt. Heuptasjes, Waterzak, Waterfles bidon, alles wordt voorzien van een stikker met 20Kr, om straks netjes te worden verpakt in een mooi en professioneel display. Na een lang en gezegend weekend is het weer tijd voor de hedendaagse werkzaamheden bij het baasje. Zo ik ben van informatie voorzien, er komen camping artikelen in deze displays. Iedereen zet zijn beste beentje voort, ook super oma is van de partij. Ik heb vorig jaar al eens een leuke anekdote geschreven over deze aardige mevrouw, en nu gaat ze over een aantal maanden echt genieten van haar welverdiende pensioen. Ik ga snel even naar de kantine( oeps betrapt) om een ijsje te halen, even een geintje. Ik loop al een poos te ouwehoeren met een paar jongens dat een van deze mannen een ijsco verdient, ik zal hem maar snel gaan trakteren kunnen we lachen want hij weet wel waarom. Zo dat was erg grappig, de ijsco werd dankbaar en met een echte plechtigheid in ontvangst genomen, erg leuk en we hebben erg gelachen.
Zo bijna vier uur al weer, de tijd ging wel erg snel vandaag. En zo aan het eind van de middag zijn de displays klaar en kan het worden verpakt.


Dat ziet er keurig en professioneel uit.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Maar nou is mij nog steeds niet duidelijk waar die 20 KR voor staat.... ben jij daar nu al achter?

kraker zei

@pamitsha:

Jep daar zijn we achter nu.
Die 20 kr staat voor 20 kronen.
Het product gaat naar denenmarken.
Weer een misterie opgelost.

Nog bedankt voor je reactie en alvast een goed weekend