dinsdag 24 april 2007

Nee maar, krijg nou blond haar ! Da's ook toevallig, wat leuk !

Hallo allemaal .

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen, daarom even een bericht uit blog land. Ik ben een weekje ziek geweest, waarschijnlijk toch een virus want als de hele familie E niet ziek was van het chinees eten en ondergetekende wel , tja dan kan ik maar twee conclusies trekken. Of ik kan niet meer tegen chinees eten, of ik heb de griep gehad. Laat ik het maar op mijn laatste conclusie houden, zondag bij A in H al weer een lekker chinees menu naar binnen gewerkt ter wijl er niets met me aan de hand was later. Oh ja ik ben uit geleend aan de firma Batavus. Dat is weer eens wat anders, een leuke nieuwe uitdaging en nog leerzaam ook. Trouwens ik wist dat de wereld maar klein is, maar zo? Nee echt ik heb naar 30 jaar weer eens een oude groepsmaat ontmoet van toen. Ik zal het jullie uitleggen. Toen ik een jaar of 5 was ( word straks 39) ben ik veel te vroeg uit huis gaan wonen. in een medisch kindertehuis ergens in de Friese provincie Gaasterlân-Sleat heb ik twee jaar gewoond met verschillende jongens en meiden. Ook O. woonde toen daar, net als ik . Het toeval mag zijn dat deze O. op dit moment mijn collega is. We raakten aan de praat, toen ik hem vertelde waar ik gewoond heb vertelde hij me dat mijn achternaam hem wel erg bekend in het gehoor lag. Toen Gaasterlân-Sleat aan bod kwam was het raadsel opgelost. Nu 30 jaar na dato ben ik aan de ene kant blij dat ik hem weer ontmoet heb, terwijl ik aan de andere zijde heel wat te bepraten heb. Ik denk dat daar waarschijnlijk geen eens tijd genoeg voor is. We zullen wat oude foto's met elkaar gaan uitwisselen, kunnen we het verleden weer wat up tot date maken.

Tot zover uw jofele reporter.

We houden contact.


Geen opmerkingen: