woensdag 13 juni 2007

Computer crash



Zit ik me daar in aller ijl stil te hopen dat de nieuwe updates van meneer Bil Gates veel goeds beloven, loopt de hele boel vast. Bleu Screen of death en doe het zelf maar is het gevolg. Oke dat geeft me mooi even de tijd om wat weblogs uit te werken.De conclusie zal wel weer zijn dat mijn PC nu echt een beetje op is en dat het tijd wordt voor een andere.Eens kijken wat het voordeligste is, Zal ik zelf een systeem gaan samenstellen , of kan ik beter een compleet systeem aanschaffen.In ieder geval schrijf ik nu dit blog op moeders PC want mijn netwerk licht er uit. Zal wel een software fout zijn dat ik moet gaan herstellen, alhoewel de PC van mij wat traag wordt voor de nieuwste updates. Eens rustig om me heen kijkenNaar een ander systeem.
Nu eerst mijn oldtimer aan de praat maken, dan zie ik wel verder. Hij zal het nog even vol moeten houden.

2 opmerkingen:

Michel zei

Heb nog n systeem staan dat je wat moet upgraden zodat ie XP aan kan, zit iets van 300 Mb geheugen en 49 Gieg harde schijf in.. interesse?

kraker zei

@michel:"
hmm interesant.
Ik reageer binnenkort even op je weblog via email.
Dan geef ik je de gegevens door zodat we er even over kunnen mailen.
Trouwers anjoyme heeft mijn mailadrres ook nog wel en dat mag ze je wel geven.

Bedankt mies.