dinsdag 19 juni 2007

Verslag hoogeveen weekend vrijdag 15 juni 2007

Overstappen in meppel

Het is vrijdagmorgen half twaalf als ik het perron af wandel en richting de standplaats loop van de treintaxi. Hoogeveen zal het weekende van van 15 tot 19 juni mijn tijdelijke woonplaats zijn, ik logeer een paar dagen bij A mijn oude gabber waar ik al 20 jaar mee bevriend ben.
Van de schade wat is veroorzaakt door de zogenaamde DownBurnst is veel te zien.Overal liggen bomen om en wegen zijn versperd, de gemeente is druk gaande de rommel op te ruimen. Langs de route licht een spoor van vernieling en overal zie je aannemers bezig zijn met daken en kozijnen. Het noodweer van de afgelopen dagen heeft het land veranderd in een chaos.
Een korte foto impressie van het gebeuren:



weg afsluiting in verband met bomen die over de weg liggen.






Gemeente werken is bezig de rommel op te ruimen








Het Aannemers bedrijf in actie met de dak reparatie van de kerk in het centrum









Gelukkig wordt het ook weer eens droog en gaat de wind liggen, want vrijdagavond hadden we een Barbecue maar daar over meer in het volgende verslag.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anoniem zei

Pfff wat een zooi zeg. De mensen daar zijn er mooi klaar mee, wat een ellende.

kraker zei

@pamitsha:
Ja het was echt een grote zooi.
Zal mij benieuwen wat de verzekeringsmaatschapij zonder winst oogmerk gaat uitkeren :-P.
In ieder geval geeft het een boel elende, hopelijk komt het voor velen wel lweer goed.

kraker zei

@rodrigo:
Oi rodrigo.
Tá bem ne intresante di Quando della casmisetas.
No reclama please.