zaterdag 2 juni 2007

Herrie in stadskanaal










Gisteren middag ben ik met moeke er op uit getrokken om het weekend door te brengen bij C in drenthe. Moeke wilde naar C en ik had ook wel zin aan een leuk weekend, ben tenslotte vrijgezel dus kan ik doen waar ik zin in heb hihi.




Vandaag was het tijd om boodschappen te halen en werd besloten om met z'n allen te gaan winkelen in stadskanaal om daarna terug te keren naar gasselte.




Het weer was prachtig, en na de boodschappen in de auto te hebben geladen besloten we wat te gaan drinken bij de spagetheria midden in het centrum.




Ik zat lekker aan een 0.4 liter warsteiner toen we luid werden gestoord door een prachtig concert van slagwerken. Ik dronk mijn biertje op pakte mijn camera en ging op onderzoek uit. Verschillende slagwerk instrumenten stonden te pronken en we werden getrakteerd op een gigantisch slagwerk concert. Oorverdovend was het, maar het klonk prachtig.




Een hele leuke dag en voor herhaling vatbaar.




Eigenlijk best wel een mooi plekje dat stadskanaal.






Helaas kan ik het video verslag niet voor u op deze site plaatsen.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Slagwerk is wel mooi, je moet er alleen wel een eindje vanaf staan. Stadskanaal ben ik vroeger ooit eens geweest, heeft geen indruk gemaakt, zou niet meer weten of het leuk was of niet....

kraker zei

@pamitsha:
Stadskanaal?
Ik ben er nu een paar keer geweest meer nooit midden in het centrum.
Meestal even naar de supermarkt als ik in Gasselte logeerde, en dan weer terug. Het ziet er wel gezellig uit.
Ik houd wel van het Bourgondische, terrasje pilsje lekker eten, en dan thuis nog wat gezellig na zitten. Er zijn zoveel mooie steden, om maar een paar te noemen, Zwolle , Amersfoort, Maastricht, den Bosch en nog veel meer.

nog een fijn weekend gewenst.

Michel zei

Hé Kraker..Knaol is Grunn hoor! Al is het op de grens.. :-) Maar dat kan ik een Fries niet kwalijk nemen natuurlijk ..

kraker zei

@michel: hahah nee dat kan je een fries niet kwalijk nemen :-)

Knaol is grunnen dat staat vast .

Nog bedankt voor je reactie.