zondag 24 juni 2007

pannenkoekenfeest










Wat Stil is het dan he? , als je de kinderen weer hebt weg gebracht en dan thuis komt.

Wel weer even wennen, na een weekend van rennen , vliegen , duiken en weer opstaan is het weer rustig in huize kraakpand. Maar het was een geslaagd weekend dat zeker. Jammer dat het erg regende, Hadden we mooi naar de Kinderboerderij of Speeltuin kunnen gaan. Nou ja dan trakteer ik de kids maar op pannenkoeken, vinden ze lekker en altijd feest dan. Met stroop met suiker en met jam, alles gaat op en niets laten ze staan. Dol zijn ze er op net als met poffertjes. Ach ja de meeste kinderen zijn er dol op, Ik lust het nog steeds hahaha, ben dan ook nog een heel groot kind (lol).

De Kinderboerderij in Leeuwarden moet je je voorstellen als een grote speeltuin met daaromheen wat hokken en ruimte waar dieren rond lopen. Op zich is dat heel leuk, als het regent is de speeltuin kledder nat en blijft er alleen maar de dieren verblijven over. Daar loop je zo door heen en dan is de lol er af. Ik moest nog wat boodschappen halen en dan kunnen H en M in de ballenbak of tekenfilms kijken terwijl ik de kar vul met levensmiddelen. De kids lekker gespeeld en ik een paar euro's lichter. Tja je moet toch eten en drinken nietwaar?.

Maar het was een geslaagd weekend. Nu nog even brood smeren en de was ophangen en dan duik ik er in. Werk ze maandag en tot horens.

Kraker.


Geen opmerkingen: