zaterdag 23 juni 2007

Verslapen Vrijdag 22 juni

Lekker uitgeslapen en fit werd ik vanmorgen half tien wakker , om tot mijn schrik te constateren dat ik me florissant had verslapen. Nou jammer dan, je zou als een speer uit je bed kunnen schieten en als een raket naar je werk sjeesden maar te laat ben ik toch al. Zin in ongelukken heb ik niet dus dan maar rustig aan mijn ochtend ritueel doen en schone kleding aan. Vlot het baasje gebeld waar ik vertelde dat ik me had verslapen. Ik had wel zin in en rit naar Heerenveen op mijn brommer dus stelde ik hem dat voor.
Het was goed en daarom vertrok ik even later na mijn brood te hebben gesmeerd en de thermosfles te hebben gevuld met een warme of koude drank op mijn puch met als bestemming Heerenveen.
Het is een tocht van 29 kilometer heen dus rekende ik op drie kwartier reistijd.
Het scheen wel te kloppen en om vier uur vanmiddag was het weekend en tijd om weer op huis te brommen. Op de terugreis passeerde ik vele leuke en gezellige dorpen, een daarvan trok mijn aandacht. In Akkrum was het weer tijd voor de Akkrumer merke en dat ging gepaard met een leuke gezellige kermis en veel activiteiten. Een gezellig feest leek het mij. Na nog even wat te hebben rond gehangen ben ik door gereden naar Leeuwarden thuishaven van dit individu.
Ik heb dit weekeinde de kinderen en moet dan wel op tijd thuis zijn.
He ! Allemaal een fijn weekend toegewenst.

Geen opmerkingen: