zaterdag 8 september 2007

Even bij praten




Tjonge, tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen, wordt het niet weer eens tijd om wat te bloggen denk ik dan.
Ik heb nog wat leuke foto's op de camera staan die ik had geschoten tijdens de visserij dagen in Harlingen vorig weekend.
Bij deze zet ik ze op de site.
Oh voor sommigen even een kleine toelichting over wat die visserijdagen nu pressies inhoud.
Elk jaar wordt er in de haven van Harlingen een soort van open dag gehouden op diverse vissers boten. Alles mag je bekijken en elke boot is versierd met leuke vlaggetjes. tijdens deze dagen zijn er in en om de Harlinger haven diverse activiteiten georganiseerd, zoals dit jaar de record poging Jumpstijl. Het was een groot succes en vele mensen kwamen van heide en verre om al dit moois te bewonderen.
Vele schepen waren te bewonderen uit alle delen van de wereld.
Het was mooi om te zien en van elke hoek klonk een gezellig shantykoor.
Tussen door de honger stillen met een lekker gebakken visje en een lekker pilsje voor de dorst.
Volgend jaar zijn er weer visserijdagen .
Ja gezellig.



Geen opmerkingen: