dinsdag 11 september 2007

Dom Kraker Dom

Weer een avontuur beleefd van morgen.

Zo stapte ik om tien voor zeven de deur uit op weg naar mijn berging om mijn brommer te pakken, om zo op weg te gaan naar de zaak. Klaarblijkelijk was ik aan het slaapwandelen want een maal op de zaak begon ik helder te worden, om tot de vervelende ontdekking te komen dat mijn sleutels weg waren. Stommeling , uilskuiken, frikandel dacht ik nog, je hebt ze verloren. Nou ja dan maar zes kilometer terug tuffen naar huis, onderweg goed kijken of er niks op straat licht wat de sleutels kunnen zijn. een maal thuis aangekomen bij m'n flat toch maar door het raam van de berging zien of de sleutels misschien nog in het slot hangen van mijn fietsen hok. Ja hoor daar hingen ze, nu nog de toegang tot de berging open maken met de sleutel en dan , oh jee.

die sleutel zit natuurlijk aan het sleutelbos. En daar kan ik nu niet bij. de reserve sleutels lagen bij mijn moeder dus dat wordt hem ook niet. Gelukkig was de buurvrouw thuis, zodat het allemaal goed is gekomen. Na dat ik met haar sleutel de toegang van de berging had gerealiseerd, kon ik bij mijn hokje komen om snel de sleutels uit het slot te halen. de sleutel van buuf terug gebracht waarna ik weer op weg ging naar de zaak. Daarna nog even een lach salvo van de collega's geïncasseerd en vlot aan het werk gegaan. Tja wel een beedje dom kraker denk ik dan. Stel dat je al slaapwandelend zo over het balkon stapt. een val van 15 meter is pijnlijk, dan wel dodelijk. Nee beter opletten wat ik doen en eerst maar een bakje slobber voor dat ik op weg ga naar mijn werk. Ben ik in ieder geval wakker en dat is wel zo veilig.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, zo maak je nog eens wat mee, is je leven in ieder geval geen sleur ;-)
groetjes Pamitsha

kraker zei

@ pamitsha:
Ehm nee, inderdaad. mijn leven is geen sleur op deze manier. :-)
Ach achteraf kan ik er ook wel weer om lachen. er zijn ergere dingen in het leven. en je overall druk om maken levert me weer een hoop stress op en dat is weer niet gezond voor het lichaam en , oeps ik maak me weer te druk hahahaha :-p

Groet.
Kraker.