donderdag 13 september 2007

domo vla

Toen mijn oudste dochter net een paar maanden oud was kriebelde ik haar vaak op de buik tot ze het uitbrulde van de lach. daarbij zong ik dan het volgende liedje:

Boe Boe, Bla Bla, We maken domo vla

Boe Boe, Bla Bla, aardbei, vanille en chocola

Boe Boe, Bla Bla, we maken domo vla

In die makkelijke pakken

en tijdens de woorden in die makkelijke pakken begon ik haar te kietelen.

Nu bijna zeven jaar na dato weet ze het liedje nog, ik zing het nog wel eens en dan lacht ze bij de gedachten dat ik haar op het eind moet gaan kietelen wat ze geweldig vindt.


Nu speurde ik jaren het internet af op zoek naar die tune uit de reclame van 1985.

Ja het is alweer een poosje geleden.


wel nu ik heb hem gevonden.

hier staat het



Inderdaad die met die koetjes.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

gaaf om weer eens te horen!!!als ik melig ben zing ik het nog wel eens.

groetjes HH

kraker zei

@ HH Anoniem:

Ja leuk is ie he?
Hoe ik er toen ooit op ben gekomen om dit liedje te gebruiken, ik denk net als jij dat ik toen in een melige bui was en dit liedje begon te zingen.
Mijn dochter heeft het als baby onthouden en zingt het helemaal mee terwijl ik het al weer een tijdje niet had gezongen voor haar.
als baby geleerd en tijdens haar eerste woordjes heb ik het vaak gezongen.
dan vervolgens gaat er een tijd overheen dat ik het niet meer zong tot ineens het liedje weer in mijn gedachten kwam.
Jaren later zingt mijn dochter het zo mee of was het gisteren dat we het hadden gezongen.

Anoniem zei

Zo heb je allemaal van die "speciale "liedjes. Het nadeel van deze is dat hij nu de hele dag in mijn hoofd blijft *grijns u wordt bedankt*

Leuke log heb je, zullen we linken?

Groetjes
Ingrid

kraker zei

@ingrid:
Hoi ingrid mijn excusses als ik je hebt gehersenspoelt met dat liedje hahahaha :-P.
Linken ja lijkt me luik .
Bij deze staat je weblog bij de links.