dinsdag 18 september 2007

En dan kom je moe thuis

Tjonge het valt niet mee om zo af en toe een verhaal op je weblog te zetten.

zeker als je moe thuiskomt van je werk , helemaal leeg en geen fut meer om iets te schrijven.

Meestal heb ik wel stof tot blog, maar vandaag zit het me gewoon even tegen wegens drukte op het werk. Dan zit je s'avonds lekker relaxed op de bank met een pilsje wat te ontspannen.

Zo het is alweer 22.00 uur dus ik duik zo mijn bed in.

Ik ben erg moe en het is erg druk deze week. morgen weer een dag em wie weet wat ik morgen mee maak. Voor je het weet heb ik weer stof tot bloggen.

Ik wens een ieder nog een prettige werk dag toe en tot horens.


Kraker.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

ach jongen,het kan niet elke dag feest zijn.neem lekker even een ontspannende douche na een heerlijke wandeling dan voel je je weer heerlijk fris en herboren en wie weet wat je onderweg dan tegenkomt om over te schrijven...toch?

groetjes van HH

kraker zei

@ HH:
Dank je voor deze opbeurende woorden.
Ik heb gewandeld, een warme douche genomen en genoten.
Nu zit ik als herboren mijn blog te schrijven.
Dank je wel hh.

Groetjes

kraker.

Anoniem zei

als je deze tekst al kan plaatsen hoef je niet veel na te denken...stof genoeg... ;)

Groetjes,

Billy

kraker zei

@billy:

Ik wist echt even niks te bloggen en typte gewoon in wat ik op dat moment dacht.
Voor ik het wist stonden er zomaar een paar regels op het scherm.
een druk op ENTER en daar stond het.

Groetjes

kraker