donderdag 20 september 2007

De sterke arm van de wet




Tjonge, Tjonge, Tjonge.

Ja hoor , weer een bekeuring aan me reet.

Rijden zonder deugdelijk achterlicht.

En van morgen deed ie het nog.

Die lampjes knappen als wortels.

Voor een euro heb je er een .

Maar dit grapje kost me weer 35 euro , misschien wel meer.

Oke wet is wet, en waar die gasten voor staan is nodig op straat.

Maar zijn die gasten niet wat te enthousiast met het incasseren van het geld voor hun nieuwe petten en broeken.

Nou ja ik moet maar iets in elkaar gaan knutselen waardoor dat rot lampje niet telkens stuk gaat.

Ik denk iets met een paar power leds of zo.

Weerstand er tussen, dat moet werken.

gaat nooit meer stuk.

Ja dat wordt het.

Kan ik me mooi de volgde keer 35 euro besparen.


In afwachting van de accept giro van het CJIB teken ik.


Kraker.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

vreselijk als je daarvoor een boete moet betalen...
Kunnen ze dan echt niet gewoon zeggen dat je lampje defect is, en je best een ander steekt. En dan nog eens langs het politiebureel langs om te bewijzen dat je van goede wil bent...

Nee, de kas moet gespijsd worden...

kraker zei

@Billy:
ik geef je helemaal gelijk.
Maar vertel dat maar eens aan CSI Leeuwarden.
Ik had wel een lampje in mijn portemonee als reserve maar daar gingen ze niet mee in discussie. En beswaar aantekenen, op het moment van staande houding deed ie het niet.
Tja dan ben ik snel uitgelult.