donderdag 4 september 2008

Foto's van de BBQ.





Zo en dan nu de foto's van de BBQ.

Ik had ze al een poosje geleden belooft , maar kwam er nooit aan toe om ze eens te uppen, ehm uploaden.

Het is wel weer bijna 2 weken geleden, maar dat mag de pret niet drukken.

Oh ja ik heb geweten dat ik 40 ben geworden.

De volgende dag werd ik er nog aan herinnerd.

Maar dan eerder dorst dan hoofdpijn.

hahaha, ik heb het geweten, donders wat een gezellige BBQ en evengoed zo'n man of wat. Ik schat een stuk of 30.

Maar wat kent skele juh ( wat maakt het ook uit ), het gaat om de gezelligheid toch?

Dat dacht ik !


En gezellig was het zeker.

Volgend jaar weer.

Nu nog even dit jaar Emmen op zijn kop zetten,

en wat zou dat leuk zijn met een mede blogger, en dan hup op naar 2009.


kraker.



Bij deze de foto's.



Geen opmerkingen: