vrijdag 13 juli 2007

Bijna vakantie

Met een handdruk en de groeten nam ik vandaag afscheid van de groep van batavus in Heerenveen. Het uitzend werk zit er op en na de vakantie zal ik water meters gaan vervangen zoals het er nu uit ziet. Met pijn in het hart verlaat ik de fabriekshal, ik heb vele weken met plezier bij batavus gewerkt en dan doet het me wel wat als het er op zit en je een stel fijne collega's gaat missen. Ik heb erg veel plezier beleefd aan deze groep, veel gelachen en leuk met ze opgetrokken, erg veel geleerd van fiets techniek . Als het weer een drukke tijd wordt in de fiets fabriek houd ik me aanbevolen en kom ik graag terug. Nu lekker gaan luieren de komende weken en dan straks fris en uitgerust aan de slag bij de nieuwe inlener.


Fijn weekend en voor de vakantie gangers

Fijne vakantie.





Geen opmerkingen: