zondag 8 juli 2007

Het magische getal zeven

7

Het magische zeven zeven zeven.


Ik denk dat er Gisteren een hoop huwelijken zijn gesloten.

Net als vorig jaar op 6 juni 2006 the number of the beast 666 haha zal 7 juli 2007 een bijzondere dag zijn om in het huwelijk te treden.

777 heeft wel wat eigenlijk, zeven een magisch getal.

Ik zelf heb wat met het getal zeven.

Zo ben ik geboren om zeven over zeven avonds.

Toen ik zeven jaar was een traumatische ervaring meegemaakt tijdens de anesthesie inleiding in het ziekenhuis. Bah die rot kapjes, ik droom er nog vaak over.

Eenmaal aan de vrouw woonde we samen op nummer zeven.

Na ons huwelijk zijn we verhuisd naar Leeuwarden en woonde een jaar op nummer zeven en veertig.

Na een jaar zijn we verhuisd naar een koophuis, nummer zeven.

Ons huwelijk heeft zeven jaar geduurd.

Wat betekend het getal zeven voor mij?, ongeluk of is het mijn geluks getal.

Misschien puur toeval.

Het is toevallig zo gelopen in het leven.


Ik blijf er maar de nuchtere Fries onder.


even een link naar http://members.lycos.nl/guiver/newpage31.html

Hier vind je de info over het getal zeven.

Zo verdwijnt pas op de zevende dag bij een baby het restant van de navelstreng. Op de veertiende dag kan het kind met zijn ogen een lichtpunt volgen. Op de eenentwintigste dag kan de baby zijn hoofd omdraaien, en na zeven maanden krijgt hij zijn eerste tandjes, op zeven jaar wordt onze peuter kleuter of doet hij zijn eerste communie enz.

Geen opmerkingen: