donderdag 5 juli 2007

Nog even iets over mijn PC

In een eerder blog heb ik al eens aangegeven dat mijn PC was gecrasht, nu kan ik melden dat het systeem na een tijdje instabiel te hebben gedraaid weer up to date is.
Tja een zogenaamde low level format was wel een fijt maar dat mocht ook wel eens na 7 jaar.
Mijn Pc heb ik tussen 1999 en 2000 gebouwd met de optie om maar voorbereid te zijn voor de toekomst. Dat wilde zeggen een super snelle processor, grote harde schijf, extra geheugen, een mega video kaart, teratec audio kaart die er toen best krachtig uitzag, etc, etc. Nu jaren later kan het systeem nog prima mee komen, alleen zit het nu echt op het randje van zijn kunnen. Gelukkig had ik het al zien aankomen en back-up kunnen maken. Ik zal nu toch echt gaan bouwen aan een nieuw systeem en eens contact gaan opnemen met een mede blogger die een leuk Pctje had staan.
Als ik het nu meer niet vergeet, zal eens een mailtje gaan sturen.
Tot zover.
Groetjes
Kraker.

Geen opmerkingen: