vrijdag 27 juli 2007

De kinderboerderij










Het is twaalf uur vandaag als ik de boodschappen binnen breng. Er wordt gebeld en daar zijn ze, Mijn kinderen huppelen naar binnen en vliegen me om de hals. Mijn Ex vrouw verteld me nog een paar dingen en we bespreken nog even de opvoeding zaken door. Ja het zijn onze kids dus is het belangrijk om kwa opvoeding wat op een lijn te zitten. Gelukkig is het contact de laastste tijd goed. Mijn kinderen gaan TV kijken en ik maak brood voor ze klaar en geef ze wat te drinken. Om een uur begint de verveling in huis wat toe te slaan onder mijn oudste dochter dus besluiten we om naar de kinder boerderij te gaan. Het was redelijk weer waarna we op pad zijn gegaan. Ze hebben zich heerlijk vermaakt op de kinderboerderij, ik moet zeggen dat het in mijn tijd behoorlijk groter was kwa oppervlakte. Nu moet ik vijf euro neertellen voor een paar hokken en een speeltuin waarvan ook nog om de toestellen een hoop water licht, maar ze hebben het naar de zin en daar gaat het tenslotte om

. Er is een kabouter pad met een paar doe dingen en dat vinden ze erg leuk om te doen. Nu om half twaalf zit ik dit blogje te typen, en liggen de kids al lang te slapen. Ik zal even naar boven lopen om te zien of ze niet zonder dekens liggen te slapen. Zo ben ik weer, ik moest even de knuffels opruimen en toestoppen waarna ik de dekbedjes over ze heen heb gedaan. Kunnen ze weer lekker verder knorren . Heerlijk het vader zijn, nu zijn ze nog klein als ze straks gaan puberen krijg ik het wel drukken denk ik.

Zo nu snel deze anekdote op het Internet plaatsen en dan straks maar eens onder de veren.
















Geen opmerkingen: