zondag 22 juli 2007

pijn in de bonken

Hallo allemaal, hoe gaat het er mee.
afgelopen woensdag heb ik een ongelukje gehad met de brommer.
Ik reed keurig op de parralelweg en was onderweg naar mijn werk toen ik een maai trekker van de gemeente wilde inhalen. Eenmaal naast de maaier sloeg het links af een voetgangers oversteekplaats in en sneed me da weg af. Remmen was niet meer van toepassing en met een vaart van 40 vloog ik vol in de maaier. Het gevolg is dat ik al weer bijna een week thuis zit te genieten van mijn gekeusde ribben , een paar schaafplekken op mijn been en een dikke knobbel op mijn arm heb vanwege een enorme bloeduitstorting. Ach ik red het wel, maar ik kan niet zo veel werk verzetten . Bij grote zware inspanning verga ik van de pijn. Ik probeer zo spoedig mogelijk weer aan het werk te gaan zodra de pijn wat minder is. Ik kan wel zittend werk verichten dus ik denk dat ik volgende week wel weer an de slag zal kunnen. Ik hoop dat het herstel spoedig verloopt.
Tot blogs.

Geen opmerkingen: