dinsdag 7 november 2006

Aanvoeren en assisteren is leuk en leerzaam.

Vandaag hebben we een hoop werk verricht. Ik zeg we en daar bedoel ik mijn collega's mee want het werk doen we samen. Zo verdeeld over de hele dag hebben we verschillende orders gedaan en dat is best wel leuk werk. Het is variƫrend van omstikkeren tot het opnieuw verpakken van export artikelen, Allemaal van die snabbel klusjes, het ene kwartier ben je aan het verpakken terwijl je een half uurtje later aan het omstikkeren bent. Ik vindt het wel leuk om de groep aan te sturen met verschillende ordertjes. Lekker variƫrend werk wat telkens veranderd, dus je verveeld je niet en raakt niet in een sleur. Ok je moet je deadline halen maar dat lukt prima. Het is weer wat anders dan het stanswerk maar zeker niet zaai. Nee ik vindt het hartstikke leuk om assistent te zijn van mijn eerste medewerker en misschien kan ik zo doorleren tot eerste mederwerker voorman wie weet? Het is heel leuk werk om collega's aan te sturen en samen de klus te klaren, Het is best goed te doen en niet belastend, nee ik kan het wel aan. Ik hoop dat ik hier mijn ei in kwijt kan, dat zou mooi zijn.

De mooiste beloning die je kan krijgen is de lach en een knuffel van mijn collega die het syndroom van down heeft. Als ik hem dan even met iets help en hij dan blij en tevreden met ons mee doet, kan zijn dag niet stuk en de mijne ook niet meer. Dat is toch prachtig? Ja dit is echt heel leuk werk om te doen.

Ik hoop dat ik dit nog lang mag uitvoeren.


2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Gelukkig, dat klinkt als of je weer wat meer plezier in je werk hebt... Fijn om te horen!!!

Michel zei

Mooi man!