woensdag 29 november 2006

Speculaas popjes bakken Bij de AH

Trrrrrrrrrrrrring telefoon mijn ex vrouw, hallo de kinderen willen je even spreken? Goh leuk ik ben benieuwd. Hoi Heitie met H Hoi H hoe is het met jouw? Goed heitie, ik heb een speculaas pop gemaakt? Wow wat gaaf man neem je die morgen mee naar school? Ja en ik trakteer de hele klas.

Maar nu komt M mijn jongste dochter, Hoe Heitie Ik heb ook een speculaas pop gemaakt? Nou kan je hem morgen mooi meenemen naar school. Dat idee vond ze niet zo geschikt. Nee M had een beter idee? Lekker zelf op eten that's my girl hahaha niet van een vreemde dus. Maar waar hebben ze nu die speculaas pop vandaan? Na dat ik mijn ex vrouw aan de lijn kreeg werd het een en ander mij wat duidelijker. Bij de Albert Heijn konden de kids gratis een speculaas pop bakken en eenmaal klaar mochten ze hem mee nemen. U begrijpt natuurlijk wel dat dat dikke pret was en dat ze de poppen mee naar huis hebben genomen. H wilde hem wel delen met school maar M wil hem zelf op eten hihihi. Nou als ze maar lol hebben. Ze zitten helemaal vol van sinterklaas en ik geniet elke dag van het sinterklaas gevoel onder de kids. Ik weet nog dat ik helemaal gek was van de sinterklaas tijd. Mijn oma had zwartepieten pakjes gemaakt en tijdens de zomer vakantie moesten mijn broertje en onder getekende al op de zolder sneupen of alles nog wel klopte. Zo gek waren we met het sinterklaas feest. Later toen oma ook nog een sinterklaas pak voor me maakte heb ik heel wat zieke kinderen bezocht in het ziekenhuis wat erg leuk was. Of ik ooit nog eens een klini clown wordt? Wie weet? Het lijkt me erg leuk om een ziek kind op te vrolijken. Mijn kinderen haden de schoen al gezet maar geen liedje gezongen, nou dat wilde Heitie wel samen via de telefoon doen. Dus samen gezongen van sinterklaas kapoentje en dat was erg leuk. Nou ik weet zeker dat de goede sint hun schoentjes wel goed zal vullen.



2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Leuke actie van de AH. Heel herkenbaar ook, de reactie van M. Waarom delen? Is toch veel te lekker?

Michel zei

Heit is ook nog diep gelovig zo te zien.. Schoen al gezet?