dinsdag 14 november 2006

Domino day



Op nog geen driehonderd meter hier vandaan wordt weer hard gebouwd aan domino day.

Zeker zo'n vier en een half miljoen domino stenen staan weer netjes in een rij opgesteld in het FEC te Leeuwarden. De leeuwarders zijn er nogal erg nuchter onder dat zo'n spektakel zich afspeelt in de Friese hoofdstad. Nog een paar nachtjes slapen en dan zullen ze proberen om het wereld record te verbreken. Allemaal commercieel gedoe vindt ik het. Nou ja we zullen wel zien of het lukt. Ik hoop niet dat ze weer een mus gaan dood schieten, dat geeft weer zo'n gedoe en er moet dan ook maar weer een museum zijn dat dat diertje wil hebben. Een mus gaat nog maar een heel leger is ook niet de bedoeling. Ach het valt wel mee, zoals ik al zij, we zijn een nuchter volk. In ieder geval hoop ik dat die show snel plaats maakt voor de supervlooi. Leuk om er zo af en toe eens te kijken naar wat nieuws. De kids in de draaimolen of op het spring kussen en ik met een paar T-Shirts of Wat anders weer tevreden na afloop met de kids naar huis.




2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Het is altijd wel een spektakel om naar te kijken, vind ik. Wat voor techniekjes zijn er nu weer bedacht, en werken ze ook? Welke kunstwerken kunnen we nu weer verwachten?
Ik ga zeker kijken...

kraker zei

Ik ook hoor A.
Ik ga er lekker voor zitten en ga ook kijken. Het is een kunst op zich al die steentjes.
Er zijn hele kunstwerken bij echt wel mooi om te zien.
Maar het hele gedoe er om heen is een grote commerciƫle circus.
Er staan op de parkeerplaats van het Fec vaak auto's met harde muziek en veel power.
Nu mogen ze geen herrie meer maken wat ook wel eens lekker is.
Ik ga in ieder geval kijken.