zondag 19 november 2006

INDENSIT vs SIEMENS

Vandaag om half 10 opgestaan, scheren tanden poetsen en douchen. Daarna heb ik snel een boterhammetje gegeten met appelstroop en een kopje melk waarna ik mijn tanden weer

kon poetsen. Ik was nog niet helemaal wakker maar er zijn ergere dingen. Vandaag zou ik om elf uur bij maatje E zijn om met hem samen naar het ommelands af te reizen. Ik had een wasmachine voor onze grote mede blogger A te W.

http://anjoyme.blogspot.com/2006/09/wasmachine-part-three.html

en die moest er heen worden gebracht. Het was een zwaar ding dus alleen kon ik hem niet tillen vandaar dat ik een mannetjes putter bij me had en samen moest het lukken. We hadden afgesproken tussen half twee en twee uur en we waren mooi volgens afspraak ter plaatse waar A ons al met koffie stond op te wachten. Na dat we een heerlijk kopje Senseo koffie hadden genuttigd gingen we los zoals we dat in bouwvakkers taal zeggen. Binnen een uurtje was de nieuwe wasmachine geïnstalleerd en draaide hij als een zonnetje. Na nog een lekker kopje Senseo koffie te hebben gedronken gingen we weer op weg naar de Friese hoofdstad waar we om half 5 aan kwamen.

We wilden wel eens uitzoeken of het via een andere weg korter was om thuis te komen maar zoals je op web log kon lezen hadden we niet gerekend op wegwerkzaamheden en konden we 10 kilometer omrijden. Ik hoop dat A haar nieuwe wasmachine de komende jaren haar erg trouw zal zijn en goed voor haar de was zal doen. Onze omweg was de zelfde afstand dus uit eindelijk maakte het niet zo veel uit om via de olde grieze naar Friesland te reizen of via de oude route. De reistijd was het zelfde. Nou weer een heel avontuur beleefd vandaag.




2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

De machine heeft het hele programma bijna geluidloos volbracht! Af en toe moest ik zelfs even kijken of ie wel iets deed, want ik hoorde maar niets...

Michel zei

Wat goed O.! Als je er nog één overhebt mag je ook wel eens bij M. in E. langskomen met je mannetjesputter :-) Leuk dat je zo dit probleem voor haar hebt opgelost, daar heb je vrienden voor..