woensdag 15 november 2006

De verdwenen GSM telefoon


De Verdwenen GSM Telefoon

Ja sorry ik kon het niet laten om dit maffe verhaal te bloggen.

Wat we vandaag weer hebben beleeft, Jongens nog toe.

We waren lekker aan het werk toen collega ineens opmerkte dat ze haar GSM Telefoon kwijt was.

Op zich is dit al heel merkwaardig omdat ze in een kwartier wel 30 keer met haar telefoon aan het spelen is. We gaan verder het wordt nog gekker, ik zal het u proberen uit te leggen.

Collega was de gehele dag touw aan het inpakken en we dachten dat ze waarschijnlijk haar telefoon in een doos had gelegd en het vervolgens samen met het touw heeft ingepakt en op een pallet heeft geplaatst. Kunt u het zich een beetje indenken en het voor de geest halen? Ik lach nu al. Tja en dan is de pallet vol, dus naar het magazijn en op transport richting klant hihi (lol). Het zal je maar gebeuren dat je een doos openmaakt en er zomaar gratis een GSM telefoon is bijgevoegd, prachtig toch? . Ok iedereen op een gegeven moment het nummer bellen van haar telefoon en grote paniek onder collega Omdat ze meende het mobieltje te horen ratelen. Nou ja nog maar eens bellen dan, misschien vinden we hem nu wel. Nee niets meer. Achteraf klopte dit ook wel want wat bleek?

Ze was het mobieltje verloren op de gang toen ze weer eens naar het toilet ging om stiekem te bellen. Een collega kleptomaan zag het liggen en had het in zijn broekzak gestopt was er uit gelopen toen de telefoon ging en had de veronderstelling dat ze maar bij hem moest komen vragen naar die telefoon. Collega leidinggevende had hem moederlijk toegesproken dat hij toch maar beter iets wat hij vind naar het kantoor kon brengen. He gelukkig haar telefoon is terecht de paniek is weer tot rust gekomen en iedereen weer aan het werk. Achteraf kan ik er ook wel om lachen. Ik hoop dat ze in het vervolg wat minder onnozel is en die telefoon thuis laat want het is zelfs verboden om je GSM aan te hebben en er mee te bellen bij ons. De reden is dat er zo vaak gebeld werd dat het werk er onder moest lijden tja dat werkt dus niet en gaat ten koste van de productie. Ach alles weer goed afgelopen.





2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Verdwenen GSM... we hebben er ook regelmatig mee te maken, thuis. Ook wij bellen dan even naar de telefoon om er achter te komen waar hij dan ligt. Meestal lukt dat ook. Soms ook niet...
Ik heb al een keer een mobieltje uit een broekzak gevist vlak voor de broek de wasmachine in zou. Of we vonden er eentje terug tussen de kussens van de bank. Of in de vensterbank, mooi weggestopt achter de gordijnen...
Bij mij werkt het bellen naar mobiel niet.. ik mag wel de telefoon mee naar het werk, hij mag ook aan, maar ik zet het geluid af. Hoor dan alleen een kort piepje als er iemand belt (wat zelden gebeurt). En alleen een piepje... vind hem dan maar eens terug!

kraker zei

Dat zou bij mij niet werken zo'n piepje ( beedje doof .
Soms wel lastig als mijn mobieltje gaat, ik hoor de telefoon maar kan niet localiseren waar het geluid weg komt. Best wel komisch als ik dan het hele huis afzoek waar het geluid weg komt.