maandag 13 november 2006

En toen kwamen ze niet

Zakken snoep gekocht repen chocola lolly's drop en weet ik wat nog meer, laat ze maar komen ik zit er klaar voor.

11 November is de dag dat mijn lichtje branden mag. Nou bij mij niet haha ze zijn zeker vergeten om bij mij langs te komen, en dat terwijl ik altijd heel gul geef hihi. Ik denk dat het komt omdat ze de portieken nu extra goed hebben beveiligd zodat er niemand meer in kan zonder pasje. Ja dan is het logisch dat ze niet op elk belletje gaan drukken van mag de deur open, dat is veel te veel werk.

Ik had me eens voorgenomen om minder te snoepen, ik was de laatste tijd weer enorm aan het uitbuiken dus had ik me voorgenomen om geen tussendoortjes te nemen en niet meer te snoepen.

WAT MOET IK NU HELP !!!! ik zit hier met bulten snoep en dat kan ik niet zo maar laten liggen.

Ja ik zou het mee kunnen nemen naar mijn werk of het aan mijn kinderen geven maar ZOVEEL?

Volgend jaar maar wat minder snoep kopen.

Zal je zien dat ze dan ineens wel weer komen.


4 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Ach gossie...
Blijft wel even goed, hoor, dat snoepgoed. Goed opbergen, en af en toe iets aan de kids geven, en niet te veel zelf eten :-)
Bij mij kwam het pas laat op gang, maar toen bleef ik ook lopen... ook ik heb nog een behoorlijke hoeveelheid over. Tenminste, voor ik aan het werk ging, was er nog een halve bak vol...

AnJoyMe zei

Oja, p.s... ik reageer maar op de bovenste post, want er staan er vijf... bleef de boel hangen?

kraker zei

Ja vanmorgen ERROR ik dacht van ik zet het vanavond wel op het net.
Toen ik op de weblog wou inloggen zag ik dat het er al stond. en na aanleiding van je reactie bem ik even wezen kijken in me layout, ja 5 keer stond het er in, klopt ook wel want ik heb 5 keer op publish gedrukt.
Ik kreeg een foutmelding maar de upload werte dus wel haha :-p.
5 keer wel te verstaan tja ik zal mijn browser eens na kijken misschien staat dar iets verkeerd.
Wat die snoep betreft ja dat blijft wel goed en ik stop de kids zo af en toe wel wat toe. Weer eens wat anders dan een worteltje of een appeltje want dat lusten ze ook wel. Goed he?

kraker zei

En nu echt nieuwe batterijen in me toetsenbord gedaan hij sloeg letters over en de spatiebalk deed het niet meer. hihi :-)